Tuesday, July 8, 2008

Atunci


Calatoresc departe –n amintire
Sa simt din nou vechea mea fire
Cat m-am schimbat, neincetat
Nu mai sunt cea de-altadat’

Trecut-au anii fara mila
S-a asternut uitarea-n sila
Altcineva parca a trait viata mea
Caut sa ma regasesc in ea

Franturi de sentimente , chipuri
Se leaga –ncet in alte timpuri
Fior de dragoste , tristete
Cat de frumos era in tinerete

Cu putere, am stiut simti
Cu-atata patima am stiut iubi
De-orice nimic m-am bucurat
Si-orice nimic m-a intristat

Clipe ce se pierd in noapte
Au fugit foarte departe
As vrea sa nu mai pot de dor
Dar sunt un simplu spectator

Asa prin fata ochilor imi trece
Un timp si o persoana rece
Cu sentimente si cu suflet cald
Amintiri ce inima mi-o ard

Am invatat o lectie ce doare
Ca timpul nu are iertare
Si in nerabdarea sa
As vrea sa-mi amintesc ceva



No comments: