Tuesday, July 1, 2008

Evadare

Nori de ceata si de ganduri
Inconjoara a mea simtire
Cer albastru si cu soare
Nu mai simt a mea privire

Mari adanci si valuri ‘nalte
Asteptand doar o schimbare
Intuneric si valtoare
Incercand o evadare

Se zbat gandurile mele
De-a iesi din inchisoare
Portile mari si grele
Nu asculta a mea vrere

Chinul meu se inteteste
Lupta nu se mai opreste
In adancuri se petrece
Timp indelungat mai trece

Fara sfarsit orele
Au trecut secundele
Nu mai numar zilele
Trec si anotimpurile

Un raspuns la intrebare
In adanc incet apare
Luminand a mea scapare
Din nebuna mea stransoare

Pribegind prin adancime
N-am vazut o licarire
Dar izbanda e aproape
Caci eu vad acum departe

Lupta mea e in continuare
N-am scapat din inchisoare
Si raspunsul la intrebare
A fost doar o incercare

Lumineaza ca un soare
Visul meu in departare
Ori acum in marea noapte
Inchid ochii si e zi

No comments: