Wednesday, July 2, 2008

Rugaminte

Si cand o fi sa mor
Nu vreau mormant cu flori
Ci vreau sa zbor in zori
Pe aripi dulci de nor
                            Cu dor


Nu vreau sa dorm adanc
Ingropata sub pamant
Ci-n cerul sfant
As vrea sa ma avant
                         Sa plang


Nu uitati de-a mea vointa
Va spun acum cat va iubesc
Din suflet sa va multumesc
E-o ultima dorinta
                           De fiinta


Pe mine cand o fi sa mor
Asa sa tineti minte
Nu uitati de-o rugaminte
Mormant sa-mi fie focul arzator
                       A toate purificator


Cand voi pleca de langa voi
Trupul fara de suflare
Sa mi-l transformati in soare
Nu ma priviti in ochii goi
                      Asa eu voi


Ca sa fiu una cu pamantul
Tarana din tarana sa
Lasati cenusa mea
Sa mi-o duca vantul
                    Si cuvantul


Lasati ce spune lumea
Ca nu-i a mea parere
Si stiu ca a mea vrere
Ciudata va parea
                   Asa e ea


Tot ce va rog e cu stiinta
Ca sa ma tineti minte
Nu ma-ngropati intre morminte
V-as arata recunostinta
                   Din nefiinta


Puteti sa puneti daca vreti o cruce
Pe unde e cenusa mea
Sa vina cine vrea la ea
Oricum eu ma voi duce
                   Cu-a cerului naluce

Sa-mi ardeti trupul gol in flacari
Pana cand s-a curatat
De toate s-a eliberat
Si aruncat in vanturi
         S-a transformat in ganduri


Lasati-ma sa zbor in soare
Nu-mi luati al meu gand
Ingropandu-ma-n mormant
Asta e-a mea eliberare
           Uitati de intristare


Asa sa stiti voi dragii mei
Plecand in departare
Dupa lunga asteptare
Ca va iubesc si buni si rai
              Sunteti ai mei


Si cand dorinta –mi va fi indeplinita
De catre cei ce ma iubesc
Asa acum eu va vorbesc
Atunci voi fi eu linistita
             In visare adormita

No comments: