Thursday, July 3, 2008

Suflet orfan

              

O manuta mica si rece ma cauta
Ochi mari si cenusii ma privesc
Caldura lor
Dezgheata simturile mele

Si-mi dau viata

Iau manuta mica in mana mea
Si incerc sa o incalzesc
Vad totusi ca ea ma incalzeste pe mine
Si simt ceva ca arde

E un suflet orfan

Si ard ranile ramase
Incepe sa ma doara si pe mine
Caci poate sa ma faca sa vad
Se agata cu disperare de mine

Sa nu-i dau drumul

Si as vrea sa-i spun
Ca nu-i voi da niciodata drumul
Si ca nu va fi singur
Dar nu pot

Pot doar pentru putin timp

Dar el e fericit si se multumeste
Si cu atat , biet suflet orfan
Si ma strange si mai tare de mana
Si cat ma bucur

Caci eu ii inteleg atat de bine suferinta

Dar ma bucur caci de fapt
Vad ca si eu ma agat cu disperare de el
Si avem nevoie unul de altul
Si ne bucuram amandoi

Zambetul lui e medicamentul meu

Si ma vindeca de toate bolile
Si ma face sa uit de toate
El e mai puternic decat mine
Si ma va ajuta

No comments: